Jak moc je podle vás klíčové pro podnikatele a majitele firem mít přehled a kontrolu nad svým podnikáním? Z naší zkušenosti je to absolutně nutné, pokud majitel chce rostoucí podnikání.
Online nástroje pro plánování podnikových zdrojů (ERP) umožňují majiteli optimalizovat jeho vlastní výkon, přijímat správná rozhodnutí rychleji a s jistotou, aniž by musel v práci být 24/7.
Jedním takovým nástrojem je Odoo. Populárnějších open-source řešení, které už dnes používá více než 12 milionům uživatelů. Ti využívají různé aplikace, které najdou v jednom nástroji - Odoo. Efektivní způsob podnikání, který spojuje 5 důležitých bodů.
1. Jednoduchý na používání
Grafické ztvárnění, které vám bude připomínat Google prostředí nebo iOS prostředí od Apple. Intuitivní i pro nezkušené uživatele. Pro rychlejší orientaci i práci v jednotlivých aplikacích jsou využity ikony a obrázky.
2. Roste s podnikem
Podniky rostou postupně a s tím i potřeby na nástroje. Tento nástroj může začínat využívat jednotlivec ZDARMA, třeba jen pro správu kontaktů na klienty a pak s růstem jeho podnikání, může přidat další aplikace. Tento systém využívají firmy o desítkách zaměstnanců a velmi úspěšně.
3. Cenově zajímavý
Odoo má jednu velkou výhodu a tou je cena. Ušetří vám spoustu peněz. Místo jedné aplikace v hodnotě od 450 Kč měsíčně na uživatele, poskytne za trochu vyšší sumu několik aplikací najednou.
4. Přizpůsobitelný přímo pro vás
Patříte-li mezi podniky, které mají nějaký specifický proces - Odoo se mu může přizpůsobit.
5. Propojitelný
Možná jste s nějakým systémem už spokojení a umíte s ním. Většinou to bývají specifické systémy. Odoo se dá s takovým systémem propojit a tím ještě rychleji získávat informace. Třeba i ze sociálních sítí!
Odoo toho má samozřejmě ještě víc, co nabídnout. Je to komplexní nástroj, který se skládá ze snadných aplikací. Podobně, jako když máte telefon a do něj si stáhnete aplikace, které potřebujete. Uspokojí vaše potřeby i když budou náročné.
Každopádně i o tom se můžete pobavit osobně s naším člověkem.