Chaos ve fakturách?
Se sklady?
S projekty?
Odoo vám vrátí kontrolu
Získejte přehled, plánujte chytře a kontrolujte efektivně
Cítíte, že ztrácíte přehled nad kontakty, zakázkami, financemi nebo zaměstnanci? Musíte se opakovaně doptávat a zdlouhavě hledat informace, které by měly být na dosah?
Odoo je systém, který přináší jasný řád a efektivitu do každodenního fungování vašeho podnikání.

Co pomocí Odoo vyřešíte?
✅ Konec chaosu – vše na jednom místě
S Odoo máte všechny důležité informace pohromadě. Už žádné dohledávání v e-mailech, excelových tabulkách a množství menších systémů.
✅ Lepší plánování a kontrola zakázek
Systém umožňuje sledovat stav zakázek, jejich ziskovost a termíny, což zjednoduší plánování a optimalizaci nákladů.
✅ Přehled o práci zaměstnanců i externistů
S Odoo se snadno kontroluje, zda zaměstnanci odvádějí svou práci efektivně a jestli si OSVČ účtují správný počet hodin.
✅ Snadné vyhledávání informací
Potřebujete rychle najít zákazníka, zaměstnance, průběh zakázky nebo jiná důležitá data? Už nebudete muset říkat „Napište mi to do mailu“, Odoo vám vše zobrazí během pár vteřin.
✅ Méně papírování, více automatizace
Systém se postará o automatické aktualizace dat. Už žádné přepisování mezi tabulkami nebo systémy.
✅ Méně klikání, více produktivity
Zjednodušíme firemní procesy tak, aby místo pěti kliknutí stačilo jedno. To znamená víc času na opravdovou práci a váš jasný přehled.

S důrazem na budoucnost vašeho podnikání
Je jedno, jak velcí jste teď. Tento firemní ekosystém poroste s vámi od malého živnostníka, přes firmu o pár lidech, po velikost firmy typu Sodexo nebo Toyota.
Pokud teď víte, že chcete růst a nejste si jistí, jaké potřeby budete na systém mít za 5 let, rezervujte si schůzku už teď. Odoo se vám bude přizpůsobovat po celou dobu realizace vaší podnikatelské vize a bez zbytečných nákladů.
Ukázka aplikací,
usnadňující chod podnikání
Ukázka aplikací,
které usnadňují chod podnikání

Projekty
Organizujte, kontrolujte, plánujte, vyhodnocujte. Snadno se všemi dokumenty, milníky i úkoly.

Sklady
Hlídejte stav zásob a zjednodušte příjem i výdej zboží. Zrychlete pohyby zboží směrem k zákazníkovi pořádkem ve skladu.

Výroba
Slaďte výrobu s prodejními cíli. Kontrolujte rychle pracovní příkazy i kapacity výrobní linky.

Prodej
Posílejte krásné nabídky pomocí Odoo a podpisy on-line plateb. Analyzujte prodeje produktů i zadané slevy.
To je jen ukázka několika málo aplikací, které s Odoo ERP (Enterprise Resourse Planning) systémem můžete mít. Postupně si můžete vybrat takovou sestavu aplikací, která bude pokrývat aktuální potřeby vašeho podnikání. Odoo je moderní ERP řešení, které nabízí flexibilitu, přehlednost a propojitelnost s jinými systémy.
Chcete vědět, zda Odoo aplikace zvládnou potřeby vašeho podnikání?
Dost zbytečného plácání firemního času
4 důvody začít s Odoo, co nejdřív!

Snadnější rozhodování
Sledujte pokrok svého podnikání v číslech i graficky. Pokročilé reporty a analytika pro váš dokonalý přehled.
Bezpečnost
Zvolte si, kde chcete fyzicky mít svá data uložena. Odoo nabízí 3 varianty a my ve WEPSu jsme schopni vám nabídnout ještě jednu.
Variabilita
Změny v počtech zaměstnanců a jejich přístupy se dají vyřešit rychle! Efektivněji se vyhnete placení navíc.
Podpora unikátnosti
Začněte jen s aplikacemi, které potřebujete a ještě si je nechte upravit přesně na míru vašemu podnikání. Až budete potřebovat další aplikace, jednoduše je do systému přidáte!
Odoo v číslech
uživatelů celosvětově
na trhu ukazuje stabilitu
aplikací pro podnikové použití
Bez zmatků a kostrbatosti
– proč se vyplatí začít s námi -
Doporučení vhodné varianty
Odoo má různé varianty, které můžete využít v závislosti na vaší podnikatelské situaci i vizi.
Unikátní nastavení
Využijte nastavení Odoo přesně připravené pro váš styl podnikání. S automatizacemi, které urychlují.
Propojení s jinými systémy
Užívejte dál svůj oblíbený systém a mějte aktuální data v obou systémech automaticky.
Projektové řízení
Nechte se vézt k systému na steroidech zkušenými IT specialisty. Využijte jejich letité zkušenosti ve svůj prospěch.
Jednoduchý
import dat
Odstraňte přebytečné náklady na jiných systémech a zbytečné tabulky elegantně. Importem dat do Odoo vás provedeme!
Podpora a servis
Postaráme se, aby systém fungoval bez zbytečných komplikací. Jistota kontroly a odpovědí.
Bezpečnost
Vaše data na bezpečném místě, které jsme schopni i poskytnout na vlastních serverech, případně se postarat o vaše servery.
Platby licencí
Vyhněte se komunikaci v angličtině a využijte, že za vás komunikaci ohledně licencí můžeme vyřešit.
Školení
Pro efektivní využívání vytvořeného řešení všemi členy týmu, které vede k maximální produktivitě a hladkému chodu firmy.
Manuály
v češtině
Minimalizujte dopady personálních změn i lidské zapomnětlivosti. Vše potřebné snadno najděte v přehledném českém manuálu.
Jste připraveni řídit firmu
snadněji?
Potkejte se s naším konzultantem osobně nebo na on-line schůzce v termínu, který si sami zvolíte. 30 minut, které vám mohou ušetřit hodiny hledání a stresu po večerech nad dohledáváním informací.
Využijte naše technické zkušenosti pro příjemnější budování své podnikatelské vize.
Spolupráce, která vám dá kontrolu
a prostor pro růst
Od první chvíle spolupráce jste pro nás partnerem. Naším cílem není jen nasadit systém, ale dlouhodobě vám pomáhat růst pomocí IT technologií. Víme, že jako majitel firmy potřebujete kontrolu nad provozními záležitostmi, fakturami, zakázkami, skladem i zaměstnanci. S dobře nastaveným systémem získáte více času na tvorbu nových věcí. Rozlučte se s administrativní náročností a s opakujícími se činnostmi, kvůli kterým trávíte v práci víc času než je třeba.
Orientační rámec spolupráce
Nezávazná konzultace
Pouze ověříme, že je systém pro vás a má vám v čem pomoci. Pokud zjistíme, že by pro vás byl zbytečný, řekneme vám to! (Případně poradíme jiný)
Víte, na čem jste
Pokud můžeme odhadnout cenu i čas dodání, řekneme vám ho už na schůzce. V případě větších projektů s velkým množstvím unikátních úprav zašleme odhad e-mailem do týdne!
Čas na rozhodnutí
S podklady můžete udělat informované rozhodnutí a úhradou naší faktury závazně potvrdit svůj zájem o spolupráci.
systému
Odhalte jeho potenciál
Od této chvíle můžete začít systém pozvolna používat v ostrém provozu. Žádné další čekání, které by vás zpomalovalo a stálo by vás náklady.
Všichni vědí jak
Praktické školení vašeho týmu pro rychlou orientaci a využívání klíčových funkcí naplno. Stop zbytečným chybám či stížnostem.
💡 Výsledek: Méně frustrace, více efektivity a hladký přechod na nový systém. 🚀
Sledujte první přínosy naplno
Využíváním začnete vidět první přínosy. Lepší kontrola, rychlý přístup ke správným datům a efektivnější řízení firmy. Odoo se stane nepostradatelným nástrojem.
systémové
nastavení
O krok blíž k unikátnosti
Jemné doladění podle vašich specifických potřeb. Upravíme nastavení tak, aby systém přesně odpovídal vašemu stylu práce a maximálně vám usnadnil řízení firmy.
Hladké fungování naše starost
Vyhněte se dlouhému čekání s nápravou. Postaráme se, aby Odoo běželo hladce a nezdržovaly vás případné dotazy. Můžete je směřovat přímo na nás!
Možná vás zajímají nějaké dokumenty,
které by vám pomohly v rozhodnutí?
Milerádi bychom vám je dali k dispozici už na této stránce, kdybychom si mysleli, že vám pomohou k rozhodování, ale někdo jako vy má určitě počítač a pracovní stůl plný různým dokumentů. Radši vám dáme teď prostor věnovat se jim a my vám poskytneme informace důležité pro vaše rozhodnutí na schůzce s naším kvalifikovaným konzultantem. Stačí si vybrat termín vaší 30 minutové nezávazné schůzky!
Možná vás zajímají nějaké dokumenty,
které by vám pomohly v rozhodnutí?
Milerádi bychom vám je dali k dispozici už na této stránce, kdybychom si mysleli, že vám pomohou k rozhodování, ale někdo jako vy má určitě počítač a pracovní stůl plný různým dokumentů. Radši vám dáme teď prostor věnovat se jim a my vám poskytneme informace důležité pro vaše rozhodnutí na schůzce s naším kvalifikovaným konzultantem. Stačí si vybrat termín vaší 30 minutové nezávazné schůzky!