Chaos ve fakturách? 

Se sklady? 

S projekty?
Odoo vám vrátí kontrolu  

Získejte přehled, plánujte chytře a kontrolujte efektivně

Cítíte, že ztrácíte přehled nad kontakty, zakázkami, financemi nebo zaměstnanci? Musíte se opakovaně doptávat a zdlouhavě hledat informace, které by měly být na dosah?

Odoo je systém, který přináší jasný řád a efektivitu do každodenního fungování vašeho podnikání. 

Co pomocí Odoo vyřešíte? 

 Odoo je ucelený nástroj složený z menších aplikací, které pokrývají potřeby různých částí podnikání. Od správy obchodních případů, přes faktury k automatickým akcím ve skladech. S Odoo si vybere každý podnikatel to své. 

Konec chaosu – vše na jednom místě
S Odoo máte všechny důležité informace pohromadě. Už žádné dohledávání v e-mailech, excelových tabulkách a množství menších systémů.

Lepší plánování a kontrola zakázek
Systém umožňuje sledovat stav zakázek, jejich ziskovost a termíny, což zjednoduší plánování a optimalizaci nákladů.

Přehled o práci zaměstnanců i externistů
S Odoo se snadno kontroluje, zda zaměstnanci odvádějí svou práci efektivně a jestli si OSVČ účtují správný počet hodin.

Snadné vyhledávání informací
Potřebujete rychle najít zákazníka, zaměstnance, průběh zakázky nebo jiná důležitá data? Už nebudete muset říkat „Napište mi to do mailu“, Odoo vám vše zobrazí během pár vteřin.

Méně papírování, více automatizace
Systém se postará o automatické aktualizace dat. Už žádné přepisování mezi tabulkami nebo systémy.

Méně klikání, více produktivity
Zjednodušíme firemní procesy tak, aby místo pěti kliknutí stačilo jedno. To znamená víc času na opravdovou práci a váš jasný přehled.




S důrazem na budoucnost vašeho podnikání

Je jedno, jak velcí jste teď.  Tento firemní ekosystém poroste s vámi od malého živnostníka, přes firmu o pár lidech, po velikost firmy typu Sodexo nebo Toyota. 

Pokud teď víte, že chcete růst a nejste si jistí, jaké potřeby budete na systém mít za 5 let, rezervujte si schůzku už teď. Odoo se vám bude přizpůsobovat po celou dobu realizace vaší podnikatelské vize a bez zbytečných nákladů.

Ukázka aplikací, 
usnadňující chod podnikání

Ukázka aplikací, 

které usnadňují chod podnikání

CRM

Spravujte prospekty, uzavírejte obchody a mějte přesný reporting. 

Projekty

Organizujte, kontrolujte, plánujte, vyhodnocujte. Snadno se všemi dokumenty, milníky i úkoly.

Sklady

Hlídejte stav zásob a zjednodušte příjem i výdej zboží. Zrychlete pohyby zboží směrem k zákazníkovi pořádkem ve skladu.

Výroba

Slaďte výrobu s prodejními cíli. Kontrolujte rychle pracovní příkazy i kapacity výrobní linky.

Prodej

Posílejte krásné nabídky pomocí Odoo a  podpisy on-line plateb. Analyzujte prodeje produktů i zadané slevy.

Fakturace

Spravujte fakturaci, časových výkazů i předplatných s vlastním designem faktur.

Účetnictví

Sledujte a vyhodnocujte svá čísla, aby vaše firma prosperovala.

HR

 nábor  hodnocení
  výdaje  dovolené  docházky
  přístupová práva
 zaměstnanecké profily

Webové stránky

Vytvořte si snadno svůj vlastní web třeba i s e-shopem. Jednoduchý a snadno ovladatelný nástroj pro jejich tvorbu.

E-mailový marketing

Posílejte e-mailové kampaně vytvořené snadno pomocí šablon. Kontrolujte jejich účinnost a testujte různé varianty.  

To je jen ukázka několika málo aplikací, které s Odoo ERP (Enterprise Resourse Planning) systémem můžete mít. Postupně si můžete vybrat takovou sestavu aplikací, která bude pokrývat aktuální potřeby vašeho podnikání. Odoo je moderní ERP řešení, které nabízí flexibilitu, přehlednost a propojitelnost s jinými systémy.

Chcete vědět, zda Odoo aplikace zvládnou potřeby vašeho podnikání?  

Dost zbytečného plácání firemního času

4 důvody začít s Odoo, co nejdřív!

Snadnější rozhodování

Sledujte pokrok svého podnikání v číslech i graficky. Pokročilé reporty a analytika pro váš dokonalý přehled.

Bezpečnost

Zvolte si, kde chcete fyzicky mít svá data uložena. Odoo nabízí 3 varianty a my ve WEPSu jsme schopni vám nabídnout ještě jednu.

Variabilita

Změny v počtech zaměstnanců a jejich přístupy se dají vyřešit rychle! Efektivněji se vyhnete placení navíc. 

Podpora unikátnosti

Začněte jen s aplikacemi, které potřebujete a ještě si je nechte upravit přesně na míru vašemu podnikání. Až budete potřebovat další aplikace, jednoduše je do systému přidáte!

Odoo v číslech 

12 000 000+
uživatelů celosvětově
20 let
na trhu ukazuje stabilitu
50 000+
aplikací pro podnikové použití


Budujte podnikatelskou vizi do měsíce 

s certifikovaným Odoo partnerem!

Jsme certifikovaný Odoo partner z Jižní Moravy, který má zkušenosti i s dalšími oblastmi IT. Díky tomu se dokážeme postarat o celou implementaci a rychlou použitelnost Odoo pro váš byznys. 
 Od první schůzky se stáváte naším partnerem a když zjistíme, že Odoo není pro vás, řekneme vám to! Soustřeďujeme se na reálnou použitelnost a rychlý začátek užívání vašimi lidmi

Jsme schopní zajistit využívání systému už během implementace. Často tak našim klientům snižujeme náklady spojené s využíváním jiných menších systémů. 

Bez zmatků a kostrbatosti 

– proč se vyplatí začít s námi -

Doporučení vhodné varianty

Odoo má různé varianty, které můžete využít v závislosti na vaší podnikatelské situaci i vizi.

Unikátní nastavení

Využijte nastavení Odoo přesně připravené pro váš styl podnikání. S automatizacemi, které urychlují.

Propojení s jinými systémy

Užívejte dál svůj oblíbený systém a mějte aktuální data v obou systémech automaticky.

Projektové řízení

Nechte se vézt k systému na steroidech zkušenými IT specialisty. Využijte jejich letité zkušenosti ve svůj prospěch.

Jednoduchý
import dat

Odstraňte přebytečné náklady na jiných systémech a zbytečné tabulky elegantně. Importem dat do Odoo vás provedeme! 

Podpora a servis

Postaráme se, aby systém fungoval bez zbytečných komplikací. Jistota kontroly a odpovědí.

Bezpečnost

Vaše data na bezpečném místě, které jsme schopni i poskytnout na vlastních serverech, případně se postarat o vaše servery.

Platby licencí

Vyhněte se komunikaci v angličtině a využijte, že za vás komunikaci ohledně licencí můžeme vyřešit.

Školení

Pro efektivní využívání vytvořeného řešení všemi členy týmu, které vede k maximální produktivitě a hladkému chodu firmy.

Manuály 

v češtině

Minimalizujte dopady personálních změn i lidské zapomnětlivosti. Vše potřebné snadno najděte v přehledném českém manuálu.

Jste připraveni řídit firmu 
snadněji?

Potkejte se s naším konzultantem osobně nebo na on-line schůzce v termínu, který si sami zvolíte. 30 minut, které vám mohou ušetřit hodiny hledání a stresu po večerech nad dohledáváním informací. 

Využijte naše technické zkušenosti pro příjemnější budování své podnikatelské vize.


Spolupráce, která vám dá kontrolu 

a prostor pro růst 

Od první chvíle spolupráce jste pro nás partnerem. Naším cílem není jen nasadit systém, ale dlouhodobě vám pomáhat růst pomocí IT technologií. Víme, že jako majitel firmy potřebujete kontrolu nad provozními záležitostmi, fakturami, zakázkami, skladem i zaměstnanci. S dobře nastaveným systémem získáte více času na tvorbu nových věcí. Rozlučte se s administrativní náročností a s opakujícími se činnostmi, kvůli kterým trávíte v práci víc času než je třeba.

Orientační rámec spolupráce 

 První schůzka 
Nezávazná konzultace

Pouze ověříme, že je systém pro vás a má vám v čem pomoci. Pokud zjistíme, že by pro vás byl zbytečný, řekneme vám to! (Případně poradíme jiný)

 Nabídka 
Víte, na čem jste

Pokud můžeme odhadnout cenu i čas dodání, řekneme vám ho už na schůzce. V případě větších projektů s velkým množstvím unikátních úprav zašleme odhad e-mailem do týdne! 

 Odsouhlasení 
Čas na rozhodnutí

S podklady můžete udělat informované rozhodnutí a úhradou naší faktury závazně potvrdit svůj zájem o spolupráci.

 První fáze
 systému

Odhalte jeho potenciál 

Od této chvíle můžete začít systém pozvolna používat v ostrém provozu. Žádné další čekání, které by vás zpomalovalo a stálo by vás náklady.

 Školení 
Všichni vědí jak 

Praktické školení vašeho týmu pro rychlou orientaci a využívání klíčových funkcí naplno. Stop zbytečným chybám či stížnostem. 


💡 Výsledek: Méně frustrace, více efektivity a hladký přechod na nový systém. 🚀

 Užívání naplno 
Sledujte první přínosy naplno

Využíváním začnete vidět první přínosy. Lepší kontrola, rychlý přístup ke správným datům a efektivnější řízení firmy. Odoo se stane nepostradatelným nástrojem.

 Další jedinečné 
 systémové 
 nastavení 
O krok blíž k unikátnosti

Jemné doladění podle vašich specifických potřeb. Upravíme nastavení tak, aby systém přesně odpovídal vašemu stylu práce a maximálně vám usnadnil řízení firmy. 

 Podpora a servis 
Hladké fungování naše starost 

Vyhněte se dlouhému čekání s nápravou. Postaráme se, aby Odoo běželo hladce a nezdržovaly vás případné dotazy. Můžete je směřovat přímo na nás!

Možná vás zajímají nějaké dokumenty, 

které by vám pomohly v rozhodnutí?

Milerádi bychom vám je dali k dispozici už na této stránce, kdybychom si mysleli, že vám pomohou k rozhodování, ale někdo jako vy má určitě počítač a pracovní stůl plný různým dokumentů. Radši vám dáme teď prostor věnovat se jim a my vám poskytneme informace důležité pro vaše rozhodnutí na schůzce s naším kvalifikovaným konzultantem. Stačí si vybrat termín vaší 30 minutové nezávazné schůzky!

Možná vás zajímají nějaké dokumenty, 

které by vám pomohly v rozhodnutí?

Milerádi bychom vám je dali k dispozici už na této stránce, kdybychom si mysleli, že vám pomohou k rozhodování, ale někdo jako vy má určitě počítač a pracovní stůl plný různým dokumentů. Radši vám dáme teď prostor věnovat se jim a my vám poskytneme informace důležité pro vaše rozhodnutí na schůzce s naším kvalifikovaným konzultantem. Stačí si vybrat termín vaší 30 minutové nezávazné schůzky!